Number of the records: 1
The Consumers perception of the brand in digital environment
Title The Consumers perception of the brand in digital environment Translation Spotrebiteľské vnímanie značky v digitálnom prostredí Author info Tomáš Ružička Author Ružička Tomáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing identity 2016: brands we love : conference proceedings from international scientific conference : 8th – 9th november 2016, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic, Part II.. Pp. 255-262 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2016 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-8105-841-7. ISSN 1339-5726 Note I-16-108-00. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * značky * digitalizácia * obchod elektronický Annotation Digitálna éra a digitálny spotrebiteľ. Trendy v zmene spotrebiteľského správania. Typológia digitálnych spotrebiteľov. Digitálny trh. Vnímanie značky digitálnym spotrebiteľom. Public work category Reports at home scientific conferences Registered in WOS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00108-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.6 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1