Number of the records: 1
Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania
Title Sponzoring ako nástroj budovania imidžu podniku a spoločensky zodpovedného podnikania Parallel title Sponsoring as tool of image building and social corporate responsibility Author info Miroslava Loydlová Author Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. S. 35-43. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Kita Pavol ; Szarková Miroslava ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-225-4393-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * komunikácia marketingová * mix komunikačný * vzťahy s verejnosťou * podnikanie zodpovedné * sponzorovanie Annotation Sponzoring je etablovaný nástroj marketingovej komunikácie, ktorý našiel významné uplatnenie už aj na Slovensku. Sponzoring – definícia, pojem, funkcie, ciele sponzorstva. Hlavné rozdiely medzi darcovstvom a sponzorstvom. Postavenie sponzoringu v komunikačnom mixe. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00264-004, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 2.5 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1