Number of the records: 1  

[International marketing - theory, practices and new trends]

  1. Title [International marketing - theory, practices and new trends]
    Author infoSimona Škorvagová
    Author Škorvagová Simona EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 65, č. 8 (2017), s. 780-783. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2017. ISSN 0013-3035
    Review documentInternational marketing - theory, practices and new trends / Král, P., Machková, H. Lhotáková, M. Cook G. - Praha : Oeconomica Publishing House, 2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords recenzie * marketing medzinárodný * teória a prax
    AnnotationRecenzia na knihu, ktorá sa zaoberá problematikou medzinárodného marketingu.
    Public work categoryNotice in scientific magazines and year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00742-001, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2017: 6-10

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1.5 MBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.