Number of the records: 1  

Podiel firmy na dopyte na trhu

  1. Title Podiel firmy na dopyte na trhu
    Parallel titleThe Share of the company to market demand
    Author infoGabriela Dubcová, Dana Hrušovská
    Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 205-213 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1
    Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
    NoteVEGA 1/0546/15
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords dopyt trhový * marketing služieb * marketing mix * podiely obchodné * modely analytické ekonometrické
    AnnotationPrieskum faktorov ovplyvňujúcich veľkosť trhového podielu spoločnosti. Vplyv štyroch hlavných faktorov na trhový podiel: marketingové náklady, marketingový mix, efektívnosť marketingu a marketingová flexibilita. Marketingové náklady geografickej alokácie a účinky vyplývajúce z minulých marketingových premenných v marketingovom mixe.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE17 00792-017, originál dokumentu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF498.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.