Number of the records: 1
Podiel firmy na dopyte na trhu
Title Podiel firmy na dopyte na trhu Parallel title The Share of the company to market demand Author info Gabriela Dubcová, Dana Hrušovská Author Dubcová Gabriela EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 : [recenzovaný] zborník vedeckých prác : medzinárodná vedecká konferencia, Handlová - Ráztočno, Slovensko, 17.-18.5.2017. S. 205-213 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena ; Aktuálne problémy podnikovej sféry 2017 Medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4422-1 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords dopyt trhový * marketing služieb * marketing mix * podiely obchodné * modely analytické ekonometrické Annotation Prieskum faktorov ovplyvňujúcich veľkosť trhového podielu spoločnosti. Vplyv štyroch hlavných faktorov na trhový podiel: marketingové náklady, marketingový mix, efektívnosť marketingu a marketingová flexibilita. Marketingové náklady geografickej alokácie a účinky vyplývajúce z minulých marketingových premenných v marketingovom mixe. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00792-017, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 498.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1