Number of the records: 1
Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku
Title Sociálne siete ako nástroj marketingovej komunikácie podniku Translation Social Networks as an Instrument of Business Communication Author info Kristína Straková Author Straková Kristína Co-authors Mucha Martin EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Journal of innovations and applied statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 7, č. 3 (špec. vydanie 2017), s. 41-48 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2017. ISSN 1338-5224 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * siete sociálne * komunikácia marketingová * marketing mix * marketing elektronický * technológie informačné * technológie komunikačné Annotation Nové trendy v marketingu, porovnanie trendov spred 10 rokov a v súčasnosti. Pojmy marketingový mix a komunikačný mix. Internetový marketing / digitálny marketing. Podstata marketingu na sociálnych sieťach. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01075-001, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2017: 3
File name Size Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 740.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1