Number of the records: 1
Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka
Title Facebook jako komunikační nástroj k budování loajality zákazníka Author info Jitka Novotová Author Novotová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 28, č. 1 (2018), s. 16-18. - Praha : Česká marketingová společnost, 2018. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords siete sociálne * firmy * značky * stránky webové * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * komunikácia marketingová Annotation Neustály rast vplyvu sociálnych sietí v spoločnosti. Facebook ako najväčšia sociálna sieť sveta. 59 percent českej internetovej populácie na Facebooku (4,8 mil. užívateľov). Firemné stránky na Facebooku. Budovanie lojálnosti fanúšikov k firemným stránkam a propagovaným značkám. Príležitosti a riziká marketingovej komunikácie na Facebooku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-4
article
Number of the records: 1