Number of the records: 1
Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi
Title Vnímanie dobročinného marketingu podnikmi Translation Slovak Business`Perceptions of Case Related Marketing Author info Zuzana Huliaková, Zdenka Musová Author Huliaková Zuzana Co-authors Musová Zdenka Source document Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. Roč. 18, č. 2 (2017), s. 154-162. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2017. ISSN 1335-7069 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords zodpovednosť spoločenská * marketing * dobrovoľníctvo * podnikatelia * nástroje marketingové * stratégia marketingová Annotation Pojem spločenská zodpovednosť. Nástroje spoločenskej zodpovednosti. Vymedzenie dobročinného marketingu. Projekty dobročinného marketing. Využívanie dobročinného marketingu podnikateľskými subjektami na Slovensku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2017: 1-2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 869.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1