Number of the records: 1
The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses
Title The Role of Environmental Stimuli in Shopping Evaluation and Responses Translation Úloha enviromentálnych stimulov pri hodnotení nákupného rozhodovania Author info Ferdinand Daňo, Dagmar Lesáková Author Daňo Ferdinand EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 66, č. 5 (2018), s. 465-478. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2018. ISSN 0013-3035 Note VEGA 1/0339/18. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords rozhodovanie nákupné * spotrebitelia * dizajn * predajne * maloobchod * politika environmentálna Annotation Hodnotenie dizajnu obchodu a správanie spotrebiteľov. Koncept maloobchodnej atmosféry. Analýza vplyvu environmentálnych stimulov v podobe faktorov dizajnu predajného priestoru na nákupné správanie a identifikácia vzťahu medzi efektom skúmaných faktorov a vzťahom zákazníka k jednotke predaja. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00308-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2018: 1-5
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 275.2 KB publicly available article
Number of the records: 1