Number of the records: 1
Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society
Title Quality of Products and Its Use in Marketing in Era of Information Society Translation Kvalita produktov a jej marketingové využitie v ére informačnej spoločnosti Author info Rastislav Strhan Author Strhan Rastislav EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Marketing and Market Facing Product and Technological Innovations : Monograph. Pp. 7-40 [1,87 AH]. - Częstochowa : Oficyna Wydawnicza Stowarzyszenia Menedżerów Jakości i Produkcji, 2018 / Dziuba Szymon ; Cierniak-Emerych Anna ; Bodak Andrzej ; Pietroń-Pyszczek Agata ; Roszak Marek ; Ulewicz Robert. ISBN 978-83-63978-75-4 Note VEGA 1/0670/16 Document kind rozpis článkov z kníh Language English Country of Edition Poland Keywords výrobky * kvalita výrobkov * kvalita * posudzovanie zhody výrobkov * certifikácia * marketing * komunikácia marketingová * propagácia * reputácia podniku * konkurencieschopnosť * spoločnosť informačná * informácie * informácie asymetrické Annotation Rôzne významy pojmu kvalita. Vnímanie kvality a informačná asymetria. Formy informačnej asymetrie. Signalizovanie (signalling) ako možnosť prekonania informačnej asymetrie; reputácia, záruky a garancie. Klasifikácia signalizačných nástrojov, posudzovanie zhody, dôveryhodnosť. Signalizovanie informačnej asymetrie a využitie signalizačných nástrojov v marketingovej komunikácii. Public work category Scientific titles in foreign noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00286-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 335.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1