Number of the records: 1
Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie
Title Consumer Perception of Regional Products: The Case of Regional Product Podpoľanie Translation Spotrebiteľské vnímanie regionálnych výrobkov: prípad Regionálny produkt Podpoľanie Author info Ľubica Knošková Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Source document Commodity Science - Traditions and Actuality : Proceedings of Thirteen Scientific Conference with International Participation, Varna, (Bulgaria), October 18th - 19th, 2018. S. 172-179. - Varna : Nauka i ikonomika, 2018 ; Commodity Science - Traditions and Actuality International Scientific Conference. ISBN 978-954-21-0977-8 Note VEGA 1/0543/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Bulgaria Keywords rozvoj regionálny * Podpoľanie * Slovensko * podpora predaja * regióny * spotrebitelia * prieskum dopytu * produkt regionálny * budovanie značky Annotation Vnímanie regionálnych produktov. Identifikácia záujmu o regionálne výrobky z Podpoľania. Najvýhodnejšia forma predaja v regiónoch a identifikácia potenciálnych domácich výrobkov pre regionálny branding. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00665-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 667 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1