Number of the records: 1
Módny blog-efektívny nástroj marketingu?
SYS 0251747 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20190311134113.3 100 $a 20190311a2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Módny blog-efektívny nástroj marketingu? $f Petra Gundová, Veronika Borovičková, Dominika Ižoldová 330 $a V súčasnom digitálnom svete význam sociálnych sietí a médií narastá. Nové technológie ponúkajú podnikom nové možnosti a výzvy aj v oblasti marketingovej komunikácie. Do popredia sa čoraz častejšie dostáva termín módny blog, ktorý predstavuje zaujímavý marketingový nástroj najmä pre podniky z oblasti módneho priemyslu a kozmetiky. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0251713 $1 011 $a 1336-5878 $1 200 1 $a Podniková ekonomika a manažment $b elektronický zdroj $e elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku $v Č. 2 (2018), s. 98-104 $1 210 $a Žilina $c Žilinská univerzita v Žiline $d 2018 541 1-
$a Fashion Blog – Effective Tool of Marketing? 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0070831 $a blogy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0036802 $a siete sociálne 700 -1
$3 eu_un_auth*0056410 $a Gundová $b Petra $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073677 $a Borovičková $b Veronika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0073678 $a Ižoldová $b Dominika $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20190311 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1