Number of the records: 1  

Sémiotický průvodce POPAI CE

  1. Title Sémiotický průvodce POPAI CE : sémiotická teorie a praxe POP komunikace
    Author infoMartin Boček, Daniel Jesenský, Andrea Vozníková
    Author Boček Martin
    Co-authors Jesenský Daniel
    Vozníková Andrea
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * komunikácia marketingová * sémantika * efektívnosť * produkty * značky * rozhodovanie nákupné * motivácia
    AnnotationSémantický sprievodca - marketingový nástroj, ktorý bol na základe systematickej sémantickej analýzy vytvorený asociáciou POPAI CE. Praktický pomocník pri tvorbe účinnej a efektívnej in-store komunikácie. Význam POP komunikácie. Špecifický príklad informácie -"call-to-action", ktorá môže mať dve podoby, vizuálnu a jazykovú. POP materiál ako "médium" z komunikačného pohľadu. Priming ako špecifický príklad práce s prostredím. Efektívna POP komunikácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.