Number of the records: 1
Sémiotický průvodce POPAI CE
Title Sémiotický průvodce POPAI CE : sémiotická teorie a praxe POP komunikace Author info Martin Boček, Daniel Jesenský, Andrea Vozníková Author Boček Martin Co-authors Jesenský Daniel Vozníková Andrea Source document Marketing & komunikace. Roč. 29, č. 1 (2019), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2019. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords marketing * komunikácia marketingová * sémantika * efektívnosť * produkty * značky * rozhodovanie nákupné * motivácia Annotation Sémantický sprievodca - marketingový nástroj, ktorý bol na základe systematickej sémantickej analýzy vytvorený asociáciou POPAI CE. Praktický pomocník pri tvorbe účinnej a efektívnej in-store komunikácie. Význam POP komunikácie. Špecifický príklad informácie -"call-to-action", ktorá môže mať dve podoby, vizuálnu a jazykovú. POP materiál ako "médium" z komunikačného pohľadu. Priming ako špecifický príklad práce s prostredím. Efektívna POP komunikácia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
article
Number of the records: 1