Number of the records: 1
Znalosť značky je faktor úspešnosti
Title Znalosť značky je faktor úspešnosti Parallel title Brand Kowledge is a Success Factor Author info Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku 2019 : zborník vedeckých prác = Proceedings of Scientific Papers. S. 222-230 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2019 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4680-5 Note VEGA 1/0876/17 (50%). - KEGA 002EU4/2019 (50%) Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords značky * známky ochranné * vlastníctvo duševné * podnik * hodnota * farby * výskum * Slovensko Annotation Značka v súčasnosti ako jedno z najcennejších aktív spoločnosti, predstavuje „motor“ jej rastu, úspešnosti a ziskovosti. Formálne zaregistrovaná značka v SR - ochranná známka. Aspekty značky, ktoré majú vplyv na jej vnímanie a poznanie. Skúmanie hypotéz: 1. závislosť medzi znalosťou značky a veľkosťou podniku a 2. existencia závislosti medzi znalosťou značky a zameraním podniku. Výsledky výskumu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00924-026, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 575.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1