Number of the records: 1  

Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy

  1. SYS0260899
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074134.8
    035
      
    $a 166310 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200110a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy $f Martin Kuchta
    330
      
    $a Identifikácia piatich zásadných ukazovateľov, ktoré vytvárajú tlak na diverzifikáciu súčasných monetizačných stratégií médií a smerujú inzerentov k natívnej reklame.
    463
    -1
    $1 200 1 $a Natívny magazín $v 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS] $1 210 $a Bratislava $c Ringier Axel Springer SK $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKIO $4 070 $9 100 $f 1990- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200110 $g AACR2
    856
    4-
    $u https://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.