Number of the records: 1
Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy
SYS 0260899 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074134.8 035 $a 166310 $2 CREPC2 100 $a 20200110a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv používateľského správania na budúcnosť bannerovej reklamy $f Martin Kuchta 330 $a Identifikácia piatich zásadných ukazovateľov, ktoré vytvárajú tlak na diverzifikáciu súčasných monetizačných stratégií médií a smerujú inzerentov k natívnej reklame. 463 -1
$1 200 1 $a Natívny magazín $v 9.11.2019 [1-2] online [2,65 NS] $1 210 $a Bratislava $c Ringier Axel Springer SK $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0049226 $a marketing elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 700 -1
$3 eu_un_auth*0045410 $a Kuchta $b Martin $p EUBOBFKIO $4 070 $9 100 $f 1990- $T Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200110 $g AACR2 856 4-
$u https://www.nativne.sk/vplyv-pouzivatelskeho-spravania-na-buducnost-bannerovej-reklamy/ T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1