Number of the records: 1  

Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny

  1. Title Influencer marketing - vplyv influencerov na nákupné rozhodovanie špecifickej cieľovej skupiny : bakalárska práca
    Author infoValéria Hodošiová, školiteľ: Monika Stanková
    Author Hodošiová Valéria
    Another authors Stanková Monika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2020. - 65 s.
    Document kindpráce záverečné bakalárske (Bc.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number911859

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce767.1 KBfrom the EU IP address after logging in

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.