Number of the records: 1
Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review
Title Data Quality in Customer Relationship Management (CRM) – Literature Review Translation Kvalita dát v riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM) - prehľad literatúry Author info Marijana Petrović Author Petrović Marijana Source document Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 25, no. 2 (2020), pp. 40-47. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2020. ISSN 2334-6191 DOI 10.5937/StraMan2002040P Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Serbia Keywords kvalita * dáta * vzťahy so zákazníkmi * riadenie * systém CRM Annotation Problémy, ktorým organizácie čelia pri skúmaní kvality dát v rámci zlepšenia vzťahov so zákazníkmi. Výsledky výskumu sumarizujú problémy ohľadom kvality údajov a návrhy na ich vyriešenie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
article
Number of the records: 1