Number of the records: 1
Accreditation Processess: How Much Can We Learn from Them
SYS 0269245 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083807.5 035 $a 211188 $2 CREPC2 100 $a 20201015d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a GB 200 1-
$a Accreditation Processess: How Much Can We Learn from Them $h 14 $f Helena Šajgalíková 330 $a Stály nedostatok jasných kritérií, ktoré je potrebné nasledovať pri vytváraní jazykových programov, viedol k aplikácií rôznych stratégií. Popis a charakteristika akreditačných procesov. Popis systému UNIcert. 463 -1
$1 010 $a 978-1-5275-4667-7 $1 200 1 $a Languages and the Internationalisation of Higher Education $f editor: Dolores Gonzáles-Álvarez, Esperanza Rama-Martínez $v Pp. 246-263 online [1,17 AH] $1 210 $a Newcastle Upon Tyne $c Cambridge Scholars Publishing $d 2020 $1 215 $a [270] pp. 541 1-
$a Akreditačné procesy: koľko sa z nich môžeme naučiť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002523 $a internacionalizácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001050 $a akreditácia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063320 $a Šajgalíková $b Helena $p EUBFAJKAJ $4 070 $9 100 $f 1952- $T Katedra anglického jazyka FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20201015 $g AACR2 830 $a Pri registrácii autori upovedomení o možnej zmene kategórie pri formálnej kontrole CVTI. 830 $a Zmena kategórie z ABC na AEC na základe rozhodnutia CVTI zo dňa 7.5.2021. T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1