Number of the records: 1
Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
Title Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja Parallel title Communication Policy of a Company As a Selling Tool Author info Diana Puhovichová Author Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 429-439 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9 Note VEGA 1/0017/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords predaj * prostredie podnikateľské * podpora predaja * komunikácia * nástroje komunikačné * marketing * podnik Annotation Moderný marketing a marketingový mix. Charakteristika, úlohy, funkcie a významnosť komunikačnej politiky ako nástroj predaja. Ciele, ktoré sleduje komunikačná politika podniku. Nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja. Potrebu využívania internetu podnikmi v modernom marketingovom prostredí. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00510-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 371.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1