Number of the records: 1
Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy
Title Podpora predaja medu pomocou Conjoint analýzy Parallel title Supporting the Sale of Honey by Conjoint Analysis Author info Pavel Blaščák, Michal Tkáč Author Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Co-authors Tkáč Michal EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Source document Journal of Innovations and Applied Statistics : vedecký internetový časopis. Roč. 10, č. 2 (2020), s. 5-13 online. - Košice : Katedra hospodárskej informatiky a matematiky PHF EU, 2020. ISSN 1338-5224 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords analýza conjoint * výrobky * maloobchod * značky výrobkov Annotation Metóda Conjoint analýzy založená na plánovanom experimente na odhad požiadaviek zákazníka, resp. svoju nákupnú stratégiu pri predaji konkrétneho produktu, napríklad medu. Analýza vykonaná vo vybranom slovenskom obchodnom reťazci, pričom jedným z riešených problémov bolo rozhodnutie výrobnej spoločnosti o výhodách, respektíve nevýhodách podpory privátnych značiek. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00736-002, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 714.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1