Number of the records: 1
Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza
SYS 0273730 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210518102955.0 100 $a 20210518a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $a eng 102 $a SK 200 1-
$a Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza $d <The> Use of the Internet Marketing Communication of Restaurants in Prievidza $f Radka Marčeková, Dominika Zambojová 330 $a Využívanie služieb reštauračných zariadení neovplyvňuje len kvalita poskytovaných služieb, ale predovšetkým marketingová internetová komunikácia. Zákazník získava z prostredia internetu rýchlejšie informácie o zariadeniach, čo mu pomáha pri rozhodovaní. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273006 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic Review of Tourism $v Roč. 53, č. 4 (2020), s. 209-221 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka 700 -1
$3 eu_un_auth*0033682 $a Marčeková $b Radka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210518 $g AACR2
Number of the records: 1