Number of the records: 1  

Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza

  1. SYS0273730
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20210518102955.0
    100
      
    $a 20210518a2020łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $a eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Využívanie internetovej marketingovej komunikácie reštauračných zariadení v meste Prievidza $d <The> Use of the Internet Marketing Communication of Restaurants in Prievidza $f Radka Marčeková, Dominika Zambojová
    330
      
    $a Využívanie služieb reštauračných zariadení neovplyvňuje len kvalita poskytovaných služieb, ale predovšetkým marketingová internetová komunikácia. Zákazník získava z prostredia internetu rýchlejšie informácie o zariadeniach, čo mu pomáha pri rozhodovaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273006 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic Review of Tourism $v Roč. 53, č. 4 (2020), s. 209-221 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2020
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005355 $a reštaurácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004509 $a ponuka
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033682 $a Marčeková $b Radka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210518 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.