Number of the records: 1  

Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods

  1. Title Evaluation of Marketing Research Based on Statistical Methods
    TranslationHodnotenie marketingového výskumu na základe štatistických metód
    Author infoLenka Prachářová, Ondrej Kováč, Joanna Barszczyńska
    Author Prachářová Lenka
    Co-authors Kováč Ondrej EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené
    Barszczyńska Joanna
    Source document Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód XVII. (2021) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 17. medzinárodnej vedeckej konferencie, 10.-12.11.2021, (Košice, Slovensko). S. 20-27 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód medzinárodná vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4918-9
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords výskum marketingový * metódy štatistické * štatistika * dáta
    AnnotationVyužitie štatistických metód v marketingovej praxe a základná charakteristika využitia štatistických metód v marketingovom výskume. Základný prehľad štatistických metód, ktoré sa odporúčajú použiť pri základnej analýze marketingového výskumu. Model pre minimálnu analýzu údajov zozbieraných v marketingovom výskume.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE21 00842-003, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF770.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.