Number of the records: 1
Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky
Title Marketingový minimalizmus – aspekt tvorby cirkulárnej ekonomiky Author info Jozef Orgonáš Author Orgonáš Jozef EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Kruh sa uzatvára. Cirkulárna ekonomika očami mladých výskumníkov a state skúsených vedcov : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. S. 102-111 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Oreský Milan ; Hanuláková Eva ; Drábik Peter. ISBN 978-80-225-4892-2 Note VEGA 1/0587/19 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords hospodárstvo obehové * rozvoj trvalo udržateľný * marketing * zdroje prírodné * prostredie životné * podnik Annotation Marketingový minimalizmus ako jeden z moderných aspektov tvorby cirkulárnej ekonomiky. Udržateľná ekonomika s optimálnym využitím prírodných zdrojov, schopnosťou ich spätného a opätovného využitia s cieľom minimalizovať náklady a zanechať nasledujúcim generáciám k dispozícii životné prostredie, ktoré nebude zničené. Inovácia marketingového mixu a implementácia marketingového minimalizmu. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00907-010, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 892.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1