Number of the records: 1  

Transformation of Integration Policies: The Case of the Slovak and Czech Republic

  1. SYS0282896
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074406.4
    017
    70
    $a 10.53465/ER.2644-7185.2022.1.74-97 $2 DOI
    035
      
    $a 469900 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20220328a2022łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Transformation of Integration Policies: The Case of the Slovak and Czech Republic $d Premeny integračných politík Slovenskej a Českej republiky $f Terézia Seresová
    330
      
    $a Analýza dokumentov integračnej politiky Slovenskej republiky a Českej republiky. Zisťovanie, ako dva štáty, ktoré v minulosti tvorili jeden štátny celok, pristupujú v súčasnosti k politike integrácie cudzincov. Prehľad medzinárodnej migrácie v ČR a SR po roku 1993. Analýza dát MIPEX (Migration Integration Policy Index) pre ČR a SR. Výsledky analýzy ukazujú, že Česká republika je v súčasnosti z legislatívneho hľadiska kvalitnejšie pripravená na prichádzajúcich migrantov ako Slovensko.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0282880 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave $d Economic Review: Scientific Journal of the University of Economics Bratislava $z eng $v Roč. 51, č. 1 (2022), s. 74-97 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2022
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080872 $a politika integračná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053822 $a politika migračná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001521 $a cudzinci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0079835 $a Seresová $b Terézia $p EUBFMVKDV $4 070 $f 1991- $9 100 $q I $T Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20220328 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.