Number of the records: 1
The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender
SYS 0288864 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083924.6 017 70
$a 10.19275/RSEPCONFERENCES207 $2 DOI 035 $a 527954 $2 CREPC2 100 $a 20221116d2022łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a TR 200 1-
$a The Influence of Behavioural Effects on the Slovak Online Customer by Gender $f Miroslava Skýpalová 301 $a VEGA 1/0239/19 330 $a Nový pohľad na lepšie pochopenie správania online zákazníkov v Slovenskej republike s dôrazom na rod. Rodové rozdiely v online správaní spotrebiteľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0288771 $1 010 $a 978-605-73146-3-5 $1 200 1 $a 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business $b elektronický zdroj $e Conference Proceedings / Full Papers, 8-9 September 2022 Madrid, Spain $f Edited by: M. Veysel Kaya, Patrycja Chodnicka - Jaworska $v Pp. 148-154 $1 210 $a Ankara $c BC Publishing $d 2022 $1 215 $a [276 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080423 $a Kaya $b M. Veysel $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0080422 $a Chodnicka - Jaworska $b Patrycja $4 340 $1 710 12 $a 27th RSEP International Conference on Economics, Finance & Business $d 27. $e Madrid, Spain $f 08.-09.09.2022 541 1-
$a Vplyv behaviorálnych účinkov na slovenského online zákazníka podľa pohlavia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*0061484 $a nákup elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*0048951 $a ekonómia behaviorálna 610 1-
$9 eu_un_auth*0044860 $a rozhodovanie nákupné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003508 $a muži 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 700 -1
$3 eu_un_auth*0081491 $a Skýpalová $b Miroslava $p EUBFNHKFI $4 070 $9 100 $f 1990- $T Katedra financií FNH 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20221116 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1