Number of the records: 1
Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku
Title Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku Parallel title Non-Traditional Forms of Marketing and Their Influence on the Efficiency of the Company´s Advertising Promotion Author info Viliam Murin Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 43-50. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * influencer marketing * propagácia * reklama Annotation Pre dosiahnutie efektívneho marketingu musí marketér najprv poznať súčasný stav v podniku. Následne navrhne najvhodnejšiu marketingovú stratégiu, ktorej predchádza analýza relevantných dát zozbieraných podnikom v minulosti. Klasické formy marketingu v súčasnosti dopĺňajú digitálne formy marketingu a taktiež aj netradičné formy marketingu, ktoré môžu byť realizované v online a offline prostredí. Cieľom predkladaného príspevku je upriamiť pozornosť práve na nekonvenčné formy marketingu a priblížiť ich význam pre efektivitu reklamnej propagácie podniku. Prioritne sa budeme venovať všeobecnému chápaniu netradičného marketingu, ktoré si v tomto príspevku aj dôkladnejšie popíšeme. Osobitná pozornosť bude venovaná guerilla marketingu, podcastingu, influencer marketingu, ambush marketingu, mosquito marketingu, SMS marketingu a aroma marketingu. Public work category Invited reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00662-013, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 390.8 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1