Number of the records: 1  

Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku

  1. Title Netradičné formy marketingu a ich vplyv na efektivitu reklamnej propagácie podniku
    Parallel titleNon-Traditional Forms of Marketing and Their Influence on the Efficiency of the Company´s Advertising Promotion
    Author infoViliam Murin
    Author Murin Viliam EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Source document "Obchod a marketing" : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu. S. 43-50. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2022 / Zuzik Jozef ; Petrovčiková Katarína ; Kopčáková Janka ; Bruothová Michaela ; Mixtaj Ladislav ; "Obchod a marketing" Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4988-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * influencer marketing * propagácia * reklama
    AnnotationPre dosiahnutie efektívneho marketingu musí marketér najprv poznať súčasný stav v podniku. Následne navrhne najvhodnejšiu marketingovú stratégiu, ktorej predchádza analýza relevantných dát zozbieraných podnikom v minulosti. Klasické formy marketingu v súčasnosti dopĺňajú digitálne formy marketingu a taktiež aj netradičné formy marketingu, ktoré môžu byť realizované v online a offline prostredí. Cieľom predkladaného príspevku je upriamiť pozornosť práve na nekonvenčné formy marketingu a priblížiť ich význam pre efektivitu reklamnej propagácie podniku. Prioritne sa budeme venovať všeobecnému chápaniu netradičného marketingu, ktoré si v tomto príspevku aj dôkladnejšie popíšeme. Osobitná pozornosť bude venovaná guerilla marketingu, podcastingu, influencer marketingu, ambush marketingu, mosquito marketingu, SMS marketingu a aroma marketingu.
    Public work categoryInvited reports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00662-013, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF390.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.