Number of the records: 1
Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL
Title Manažment incidentov v slovenskej spoločnosti na základe rámcov ITIL Parallel title Incident Management in a Slovak Company Based on the ITIL Framework Author info Jana Filanová Author Filanová Jana EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document Manažment informačných technológií. S. 37-46. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Bolek Vladimír ; Kokles Mojmír ; Šupšák Rastislav. ISBN 978-80-225-5000-0 Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
Note VEGA 1/0388/20 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords manažment * modely * procesy podnikové * internet * riadenie * riadenie projektové Annotation ITIL obsahuje súbor osvedčených postupov a používa procesný model, ktorý zohľadňuje postupy, aktivátory procesov, riadenie procesov, vstupy do procesov, spúšťače a výstupy na vytvorenie podnikateľských procesov pre riadenie služieb. ITIL tiež predvádza vývojové diagramy procesov, ktoré slúžia ako šablóny na uplatňovanie princípov a procesov. V článku sú uvedené návrhy modelových postupov, ktoré zobrazujú tok správy incidentov a tok správy problémov v súlade s rámcami ITIL. Procesné modely zobrazujú priebeh servisných operácií pri riešení incidentov a problémov, ktoré sa vyskytnú v dôsledku drastického nárastu počtu používateľov a rozsahu pokrytia u slovenského poskytovateľa internetových služieb. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00718-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 314.9 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1