Number of the records: 1
Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie
Title Vplyv trvalo udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie Parallel title Impact of Sustainable Labels on Consumer Behavior Author info Marína Korčoková Author Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 15, č. 4 (2022), s. 259-276. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 1339-3081 Note VEGA 1/0505/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords hospodárstvo obehové * marketing environmentálny * správanie spotrebiteľa * štýl životný * značky * udržateľnosť * prieskum Annotation V príspevku sa venujeme problematike spotrebiteľského správania a faktorom, ktoré ho ovplyvňujú. Zameriame sa na správanie spotrebiteľov pri nákupe produktov ekologických značiek a značiek produktov vyrobených z trvalo udržateľných materiálov. Vysvetľujeme chápanie pojmov ako udržateľný marketing, obehové hospodárstvo, ekologické značky a udržateľné značky. Príspevok obsahuje výsledky prieskumov, ktorých cieľom bolo zistiť preferencie zákazníkov pri nákupnom rozhodovaní pre značky udržateľných produktov. V závere navrhujeme odporúčania na možné spôsoby vzdelávania a informovania spotrebiteľov o zdravom životnom prostredí, ekologických produktoch a ich značkách. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00738-004, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 359.6 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1