Number of the records: 1
Vplyv udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie
SYS 0293764 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20231219143504.4 035 $a 73dba528-7fa3-414b-9e26-7d386440bf8b 100 $a 20230611d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv udržateľných značiek na spotrebiteľské správanie $e diplomová práca $f Adriána Trunková $g školiteľ: Marína Korčoková 210 $a Bratislava $d 2023 215 $a 86 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0081709 $a Trunková $b Adriána $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0008404 $a Korčoková $b Marína $f 1970- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20230611 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1