Number of the records: 1
When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals?
Title When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals? Translation Kedy predstavenie nového produktu vytvára hodnotu pre konkurentov? Author info Pham Thi Minh Ly, Minh Tuan Phung Author Thi Minh Ly Pham Co-authors Tuan Phung Minh Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 3 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728 DOI 10.7441/joc.2023.03.07 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Czech Republic Keywords inovácia výrobkov * konkurencieschopnosť * firmy * ukazovatele ekonomické * výkonnosť * výnosy * analýzy * USA Annotation Existujúca literatúra poskytuje nejasné zistenia o tom, ako inovácie ovplyvňujú ukazovatele zisku a trhovú výkonnosť oznamujúcej firmy, ako aj jej konkurentov, najmä v rôznych kontextoch týkajúcich sa relatívnej pozície týchto firiem na trhu. Primárnym cieľom tejto štúdie je preto preskúmať účinky zavedenia nových produktov ústrednými firmami na firemnú hodnotu ich konkurentov. Analýza je založená na súbore údajov obsahujúcich 2 452 oznámení o nových produktoch v Spojených štátoch v období od roku 2010 do roku 2020. Zistenia odhaľujú, že inovatívnosť nových produktov má pozitívny vplyv na abnormálne výnosy veľkých konkurenčných firiem, ale negatívny vplyv na abnormálne výnosy malých konkurenčných firiem. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 3
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 303.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1