Number of the records: 1
Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business
SYS 0298389 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074524.2 035 $a 1123400 $2 CREPC2 100 $a 20240117d2023łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Neuromarketing – The Connection between Neuroscience and Business $f Zuzana Francová 301 $a VEGA 1/0354/22 330 $a Neuromarketing spája neurovedu a podnikanie. Znalosť zmyslových vnemov zákazníkov je prostriedkom na vytvorenie túžby u zákazníka. Tento príspevok sa zameriava na neuromarketing v obchode so zameraním na vybrané problémy nákupného správania v elektronickom obchode, neuromarketing v obchodnej praxi a úlohu maloobchodu vo vzťahu k neuromarketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0298313 $1 010 $a 978-80-225-5096-3 $1 200 1 $a Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems $e Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22 $f Proceedings of the Scientific Were Completed by: Peter Červenka $g Reviewers: Anna Cierniak-Emerych, Aneta Vančová $v Pp. 42-55 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2023 $1 215 $a 122 s. [9,11 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0008410 $a Červenka $b Peter $4 340 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0072028 $a Cierniak-Emerych $b Anna $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0073373 $a Vančová $b Aneta $4 675 541 1-
$a Neuromarketing – Spojenie medzi neurovedou a podnikaním 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004271 $a podnikanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029389 $a Francová $b Zuzana $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1971- $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20240117 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Number of the records: 1