Number of the records: 1  

Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept

  1. Title Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept
    Parallel titleDigitalizácia v marketingovej komunikácii – návrh konceptu mobilnej aplikácie
    Author infoDagmar Babčanová, Ján Filip Hargaš, Jana Samáková, Jana Mesárošová
    Author Babčanová Dagmar
    Co-authors Hargaš Ján Filip
    Samáková Jana
    Mesárošová Jana
    Source document Fórum manažéra. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 4-13. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * digitalizácia * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnnotationČlánok sa zaoberá témou budovania vzťahov medzi zákazníkom a obchodnou značkou prostredníctvom online marketingu. Cieľom článku je predložiť návrh inovácie marketingovej komunikácie prostredníctvom vytvorenia konceptu mobilnej aplikácie. V dnešnej dobe je veľmi dôležité zameranie sa na správanie zákazníkov, online marketing a ich prepojenie. Článok ponúka návrh na zlepšenie stratégie online marketingovej komunikácie prostredníctvom navrhnutého konceptu mobilnej aplikácie. Mobilná aplikácia predstavuje nástroj, ktorým by analyzovaný podnik mohol podporiť svoje aktivity v online prostredí a posilniť tak svoju pozíciu na súčasnom trhu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené1 MBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.