Number of the records: 1
Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept
Title Digitization in Marketing Communication – Design of the Mobile Application Concept Parallel title Digitalizácia v marketingovej komunikácii – návrh konceptu mobilnej aplikácie Author info Dagmar Babčanová, Ján Filip Hargaš, Jana Samáková, Jana Mesárošová Author Babčanová Dagmar Co-authors Hargaš Ján Filip Samáková Jana Mesárošová Jana Source document Fórum manažéra. Roč. 19, č. 1 (2023), s. 4-13. - Trnava : VIVAEDUCA, 2023. ISSN 1339-9403 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords komunikácia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi * vzťahy so zákazníkmi * digitalizácia * aplikácie mobilné * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť Annotation Článok sa zaoberá témou budovania vzťahov medzi zákazníkom a obchodnou značkou prostredníctvom online marketingu. Cieľom článku je predložiť návrh inovácie marketingovej komunikácie prostredníctvom vytvorenia konceptu mobilnej aplikácie. V dnešnej dobe je veľmi dôležité zameranie sa na správanie zákazníkov, online marketing a ich prepojenie. Článok ponúka návrh na zlepšenie stratégie online marketingovej komunikácie prostredníctvom navrhnutého konceptu mobilnej aplikácie. Mobilná aplikácia predstavuje nástroj, ktorým by analyzovaný podnik mohol podporiť svoje aktivity v online prostredí a posilniť tak svoju pozíciu na súčasnom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 1 MB available after login article
Number of the records: 1