Number of the records: 1
What is the Meaning and Importance of Customer Orientation as Part of the Business Models? The Case of Retail Chains in the Food Market
Title What is the Meaning and Importance of Customer Orientation as Part of the Business Models? The Case of Retail Chains in the Food Market Translation Aký je význam a dôležitosť orientácie na zákazníka ako súčasti obchodných modelov? Prípad obchodných reťazcov na trhu s potravinami Author info Pavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski Author Kita Pavol Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Maciejewski Grzegorz Source document Polish Journal of Management Studies. Vol. 30, no. 1 (2024), pp. 169-186. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452 DOI 10.17512/pjms.2024.30.1.10 Note VEGA 1/0012/22. - A-25-102/3020-15. - 6_1_GZ_2024. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Poland Keywords maloobchod * potraviny * modely podnikateľské * digitalizácia Annotation Dôležitosť orientácie na zákazníka vnímajú mnohí predajcovia potravín v čase, keď vplyvom digitalizácie vzniká situácia ľahkej dostupnosti ponuky potravín pre zákazníka na trhu. Preto tento dokument využíva analytický prístup na strane ponuky, aby zdôraznil perspektívy manažérov v sektore potravín. Cieľom tohto príspevku je na základe dotazníkového prieskumu manažérov 251 obchodných reťazcov s potravinami predstaviť orientáciu na zákazníka ako kľúčový prvok ich obchodného modelu v prípade maloobchodu s potravinami. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E24 00616-001, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 421.9 KB publicly available article
Number of the records: 1