Number of the records: 1  

What is the Meaning and Importance of Customer Orientation as Part of the Business Models? The Case of Retail Chains in the Food Market

  1. Title What is the Meaning and Importance of Customer Orientation as Part of the Business Models? The Case of Retail Chains in the Food Market
    TranslationAký je význam a dôležitosť orientácie na zákazníka ako súčasti obchodných modelov? Prípad obchodných reťazcov na trhu s potravinami
    Author infoPavol Kita, Marián Čvirik, Grzegorz Maciejewski
    Author Kita Pavol
    Co-authors Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Maciejewski Grzegorz
    Source document Polish Journal of Management Studies. Vol. 30, no. 1 (2024), pp. 169-186. - Czestochowa : Faculty of Management, Czestochowa University of Technology. ISSN 2081-7452
    DOI 10.17512/pjms.2024.30.1.10
    NoteVEGA 1/0012/22. - A-25-102/3020-15. - 6_1_GZ_2024. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionPoland
    Keywords maloobchod * potraviny * modely podnikateľské * digitalizácia
    AnnotationDôležitosť orientácie na zákazníka vnímajú mnohí predajcovia potravín v čase, keď vplyvom digitalizácie vzniká situácia ľahkej dostupnosti ponuky potravín pre zákazníka na trhu. Preto tento dokument využíva analytický prístup na strane ponuky, aby zdôraznil perspektívy manažérov v sektore potravín. Cieľom tohto príspevku je na základe dotazníkového prieskumu manažérov 251 obchodných reťazcov s potravinami predstaviť orientáciu na zákazníka ako kľúčový prvok ich obchodného modelu v prípade maloobchodu s potravinami.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE24 00616-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF421.9 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.