Number of the records: 1
K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie
Title K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie Author info Vladimíra Hladíková, Katarína Kedžuchová Author Hladíková Vladimíra Co-authors Kedžuchová Katarína Source document Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 13, č. 2 (2024), s. 13-18. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1805-0638 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords influencer marketing * marketing elektronický * technológia * digitalizácia * myslenie kritické * gramotnosť digitálna Annotation Vedecký príspevok sa zaoberá fenoménom virtuálnych influencerov, ktorí sa v posledných rokoch stali kľúčovou súčasťou digitálneho marketingu. Virtuálni influenceri, vytvorení pomocou technológií CGI a 3D modelovania, prinášajú nové príležitosti v oblasti propagácie produktov, no súčasne vyvolávajú otázky týkajúce sa fenoménu technologickej interferencie, kognitívneho preťaženia a etických výziev. Vedecký príspevok analyzuje vývoj a kategorizáciu virtuálnych influencerov, ich využitie v marketingových kampaniach a dopady na správanie a rozhodovanie používateľov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2024: 2
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 438.1 KB available after login article
Number of the records: 1