- K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej int…
Number of the records: 1  

K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie

  1. Title K problematike virtuálnych influencerov v kontexte technologickej interferencie
    Author infoVladimíra Hladíková, Katarína Kedžuchová
    Author Hladíková Vladimíra
    Co-authors Kedžuchová Katarína
    Source document Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 13, č. 2 (2024), s. 13-18. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2024. ISSN 1805-0638
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords influencer marketing * marketing elektronický * technológia * digitalizácia * myslenie kritické * gramotnosť digitálna
    AnnotationVedecký príspevok sa zaoberá fenoménom virtuálnych influencerov, ktorí sa v posledných rokoch stali kľúčovou súčasťou digitálneho marketingu. Virtuálni influenceri, vytvorení pomocou technológií CGI a 3D modelovania, prinášajú nové príležitosti v oblasti propagácie produktov, no súčasne vyvolávajú otázky týkajúce sa fenoménu technologickej interferencie, kognitívneho preťaženia a etických výziev. Vedecký príspevok analyzuje vývoj a kategorizáciu virtuálnych influencerov, ich využitie v marketingových kampaniach a dopady na správanie a rozhodovanie používateľov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2024: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené438.1 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.