Number of the records: 1
Podpora predaja je dnes opatrná
Title Podpora predaja je dnes opatrná Author info Peter Kapitán Author Kapitán Peter Source document Tovar & Predaj. Č. 83 (5-6) (2025), s. 40-42. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2025. ISSN 1805-0549 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic Keywords podpora predaja * merchandising * budovanie značky * stratégia marketingová * komunikácia marketingová Annotation Merchandising a sales promotion sú efektívne nástroje, ktoré v kombinácii s dôkladnou analýzou dát a znalosťou cieľovej skupiny môžu významne prispieť k dosiahnutiu obchodných cieľov, budovaniu značky a posilneniu pozície na trhu. Správny výber stratégie založený na hlbokej znalosti cieľovej skupiny a aktuálnych trhových trendov môže zásadne ovplyvniť úspech kampaní a celkový predaj. Hoci sa merchandising a sales promo vzájomne dopĺňajú, každá z týchto disciplín sleduje špecifické ciele a využíva odlišné nástroje. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2025: 83
article
Number of the records: 1