Number of the records: 1
Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát
Title Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát Author info M. Lechnický Author Lechnický Milan Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 15. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * podnikanie * zákazníci * nástroje marketingové Annotation Nové chápanie marketingových nástrojov. Hlavným cieľom je uspokojenie želaní zákazníka. Nahradenie pôvodných marketingových nástrojov (produkt, cena, distribúcia, promotion) spotrebiteľskými potrebami a želaniami, nákladmi na komunikáciu, pohodlím nákupu, uspokojením potrieb a želaní spotrebiteľa. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1996: 1-6
article
Number of the records: 1