Number of the records: 1  

Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát

  1. Title Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát
    Author infoM. Lechnický
    Author Lechnický Milan
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 3 (Marec 1996), s. 15. - : Strategie Praha, 1996. ISSN 1210-3756
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * podnikanie * zákazníci * nástroje marketingové
    AnnotationNové chápanie marketingových nástrojov. Hlavným cieľom je uspokojenie želaní zákazníka. Nahradenie pôvodných marketingových nástrojov (produkt, cena, distribúcia, promotion) spotrebiteľskými potrebami a želaniami, nákladmi na komunikáciu, pohodlím nákupu, uspokojením potrieb a želaní spotrebiteľa.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1996: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.