Number of the records: 1  

Zákon silnejšieho

  1. Title Zákon silnejšieho : Filozofia Klubu reklamných agentúr Slovenska očami jeho prezidenta
    Author infoL. Brat, H. Čanková
    Author Brat L.
    Co-authors Čanková H.
    Source document Merkúr : mesačník o obchode, veľtrhoch a reklame. Roč. 4, č. 2 (1997), s. 40-41. - Bratislava : Spoločnosť 7 PLUS, 1997
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords reklama * Klub reklamných agentúr Slovenska * EAAA * financie * prostriedky reklamné * legislatíva * agentúry * etika * Rada pre reklamu Bratislava
    AnnotationPiaty rok existencie Klubu reklamných agentúr Slovenska - KRAS. Rozhovor s jeho prezidentom L. Bratom. Problémy, ktoré Klub rieši. Spolupráca KRAS a Rady pre reklamu. Etické zásady reklamnej praxe, platné pre SR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 2-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.