Number of the records: 1
Software pomáhá hodnotit TV reklamu
Title Software pomáhá hodnotit TV reklamu Author info Sabina Kunešová Author Kunešová Sabina Source document Strategie : marketing, reklama, média. Č. 5 (1997), s. 41. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * technika výpočtová * využitie počítačov * prostriedky reklamné Annotation Využitie mulitimediálneho softwaru (audi/video likeability) pri spracovávaní rozhovorov s respondentmi. Výhody nového spôsobu hodnotenia. Výsledky využívania multimediálneho softwaru spoločnosťou Median pri hodnotení televíznej reklamy. Využitie metódy v rozhlasovej a tlačovej reklame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1997: 1-5
article
Number of the records: 1