Number of the records: 1  

Reklama je motorom trhovej spoločnosti

  1. Title Reklama je motorom trhovej spoločnosti
    Author infoJ. Kasper
    Author Kasper J.
    Source document Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 5, č. 142 (25. júla 1997), s. 8. - Bratislava : Ecopress, 1997. ISSN 0862-9567
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords Slovensko * 1991-1996 * 1997 * reklama * značky výrobné * Soria and Grey Group Bratislava
    AnnotationRiaditeľ a spolumajiteľ komunikačnej skupiny Soria and Grey Group Bratislava Ing. Ján Kasper o úlohe reklamy v trhovej spoločnosti. Tvorba nezameniteľných, jedinečných značiek. Vytváranie kompetenčných značiek. Predpokladaný nárast dopytu po kvalitnej reklame. Vývoj Soria and Grey Group od r. 1991.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1997: 131-195

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.