Number of the records: 1  

Briefing medzi dvoma briefmi

  1. Title Briefing medzi dvoma briefmi
    Author infoMarian Timoracký
    Author Timoracký Marian
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 4 (Apríl 1998), s. 24. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords briefing * brief * pojmy * agentúry * klienti * tvorba reklamy * koncepcie
    AnnotationPravidlá dobrého briefingu. Vyjasnenie niektorých frekventovaných pojmov reklamnej tvorby. Pojmom briefing sa označuje stretnutie zástupcov agentúry za účelom hlbšieho oboznámenia sa s problematikou klientovho zadania. Základné úlohy briefingu. Briefové know-how. Pravidlá briefingu. Funkcie briefingu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-6

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.