Number of the records: 1  

Trh práce je trh ako každý iný a ľudia sa musia naučiť predávať sa

  1. Title Trh práce je trh ako každý iný a ľudia sa musia naučiť predávať sa
    Author infoŠtefan Dubaj
    Author Dubaj Štefan
    Source document Trend : Týždenník o hospodárstve a podnikaní. Roč. 8, č. 25 (17. júna 1998), s. 25A. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 331.5 - Trh práce. Zamestnanosť
    Keywords trh práce * konkurencia * nezamestnanosť * regióny * Slovensko * Prešov * Trenčín * Bratislava * Appel Info Work, s.r.o. Bratislava
    AnnotationFenomén nezamestnanosti sa objavil po zmenách v r. 1989. Nástup konkurencie aj na trh pracovných síl. Agentúra Appel Info Work, s.r.o. Bratislava - pomáha uchádzačom o zamestnanie odstraňovať nedostatky vo vystupovaní a v prejave. Prešovský kraj je charakteristický dlhodobo najvyššou mierou nezamestnanosti. V trenčianskom regióne si uchádzači o zamestnanie žiadajú vysoké príjmy. Bratislavčania majú v oblasti sebaprezentácie najväčšie skúsenosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 21-40

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.