Number of the records: 1
Spoločenský marketing
Title Spoločenský marketing . 3. Ekologicky orientované stratégie Author info Eva Hanuláková Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 6 (jún 1998), s. 8-9 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing spoločenský * marketing sociálny * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * audit Annotation Prenášanie environmentálnych problémov podnikov na spoločnosť šetrením nákladov na likvidáciu odpadov. Päť spôsobov (princípov) efektívneho odstraňovania týchto problémov - princíp pôvodcu, princíp všeobecného bremena, opatrení do budúcnosti, subvencie a princíp vyjednávania. Základné ekologicky orientované stratégie - defenzívna a ofenzívna stratégia. Typy podnikov podľa významu, aký prikladajú ochrane životného prostredia. Environmentálny audit využívaný na redukciu nepriaznivých vplyvov na životné prostredie. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
article
Number of the records: 1