Number of the records: 1  

Spoločenský marketing

  1. Title Spoločenský marketing . 3. Ekologicky orientované stratégie
    Author infoEva Hanuláková
    Author Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchodné listy : Mesačník pre úspešný predaj. Roč. 5, č. 6 (jún 1998), s. 8-9
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing spoločenský * marketing sociálny * marketing * stratégia podniková * stratégia marketingová * podnik * ochrana prostredia životného * environmentalistika * audit
    AnnotationPrenášanie environmentálnych problémov podnikov na spoločnosť šetrením nákladov na likvidáciu odpadov. Päť spôsobov (princípov) efektívneho odstraňovania týchto problémov - princíp pôvodcu, princíp všeobecného bremena, opatrení do budúcnosti, subvencie a princíp vyjednávania. Základné ekologicky orientované stratégie - defenzívna a ofenzívna stratégia. Typy podnikov podľa významu, aký prikladajú ochrane životného prostredia. Environmentálny audit využívaný na redukciu nepriaznivých vplyvov na životné prostredie.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.