Number of the records: 1  

Pomôže výskum trhu CI?

  1. Title Pomôže výskum trhu CI? . 1
    Author infoStanislav Zahradníček
    Author Zahradníček Stanislav
    Source document Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 7 (júl 1998), s. 15. ISSN 1335-2016
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords identita podniková * pojmy * firmy * politika podnikania * kolektív pracovný * pracovníci * klíma podniková * kultúra podniková
    AnnotationDefinície pojmu Corporate Identity (CI). Mobilizovanie vnútorných zdrojov v spoločnosti pre dosiahnutie spoločných cieľov a súčasne vytváranie vnútorného prostredia, ovzdušia súdržnosti, dôvery, prijímania firmy s vonkajším okolím. Vnútorné prostredie spoločnosti. Zameranie výskumu na zistenie skutočností o firme.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1998: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.