Number of the records: 1
Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu
Title Päť nosných stĺpcov ekologického marketingu Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 8, č. 10 (1998), s. 217-219 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * ekológia * výroba ekologická * recyklácia odpadu * manažment * výrobky ekologické Annotation Päť nosných stĺpcov na ktorých by mal stavať ekologický marketing. 1. Vyvíjanie recyklovateľne vhodných nových výrobkov. 2. Ekologická produkcia. 3. Ekologický manažment komplexnej kvality - Total quality environmental management (TQEM). 4. Priemyselné ekosystémy. 5. Ekologické hodnotenie technológií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1998: 1-12
article
Number of the records: 1