Number of the records: 1  

Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu

  1. Title Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu
    TranslationThe Trends of management and marketing in tourism in Poland
    Author infoJanusz Feczko
    Author Feczko Janusz
    Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 32, č. 2 (1999), s. 94-103. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 1999. ISSN 0139-8660
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Keywords ruch cestovný * Poľsko * manažment * marketing * služby * dopyt * ponuka
    AnnotationRozvoj cestovného ruchu v Poľsku. Kvalita regionálneho investičného dopytu. Základné ciele európskej integrácie v rámci EÚ predpokladajú slobodný pohyb kapitálu, tovarov a ľudí. Potreba zmeny materiálnej základne cestovného ruchu v Poľsku. Trendy riadenia marketingu v praxi. Kvalita pracovníkov cestovného ruchu - určujúci činiteľ jeho úspechu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.