Number of the records: 1
Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu
Title Smery riadenia a marketingu v poľskom cestovnom ruchu Translation The Trends of management and marketing in tourism in Poland Author info Janusz Feczko Author Feczko Janusz Source document Ekonomická revue cestovného ruchu = Economic review of tourism = Zeitschrift für Tourismuswirtschaft. Roč. 32, č. 2 (1999), s. 94-103. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 1999. ISSN 0139-8660 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný * Poľsko * manažment * marketing * služby * dopyt * ponuka Annotation Rozvoj cestovného ruchu v Poľsku. Kvalita regionálneho investičného dopytu. Základné ciele európskej integrácie v rámci EÚ predpokladajú slobodný pohyb kapitálu, tovarov a ľudí. Potreba zmeny materiálnej základne cestovného ruchu v Poľsku. Trendy riadenia marketingu v praxi. Kvalita pracovníkov cestovného ruchu - určujúci činiteľ jeho úspechu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-4
article
Number of the records: 1