Number of the records: 1  

Cena ako trhový nástroj

  1. Title Cena ako trhový nástroj
    Author infoJúlia Lipianska
    Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 12 (1999), s. 58. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Keywords tvorba cien * nástroje marketingové * marketing mix * stimulácia cenová * kvalita výrobkov
    AnnotationZákladné funkcie ceny. Cena patrí medzi silné marketingové stimuly. Cena ako súčasť marketingového mixu. Propagačná cenotvorba. Vplyv ceny na správanie spotrebiteľa. Vzťah ceny a kvality výrobku.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers1999: 7-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.