Number of the records: 1
Cena ako trhový nástroj
Title Cena ako trhový nástroj Author info Júlia Lipianska Author Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. Č. 12 (1999), s. 58. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1999. ISSN 1335-2008 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien Keywords tvorba cien * nástroje marketingové * marketing mix * stimulácia cenová * kvalita výrobkov Annotation Základné funkcie ceny. Cena patrí medzi silné marketingové stimuly. Cena ako súčasť marketingového mixu. Propagačná cenotvorba. Vplyv ceny na správanie spotrebiteľa. Vzťah ceny a kvality výrobku. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 7-12
article
Number of the records: 1