Number of the records: 1
Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne
Title Kvalita ako dôležitý marketingový aspekt v činnosti poisťovne Author info Anton Korauš Author Korauš Antonín EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená Source document Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu. Roč. 9, č. 10 (1999), s. 173a-173e. - Bratislava : UNIAPRESS INTERNATIONAL, 1999 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords poisťovne * poisťovne komerčné * poistenie * produkty * služby * marketing * marketing interaktívny * poistné * propagácia * podpora predaja * prieskum trhu Annotation Hlavná úloha marketingu je vytvoriť pre firemný produkt na trhu výhodnú trhovú pozíciu prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov. Poistenie ako produkt poisťovne. Cena poistných produktov. Výpočet poistného. Distribúcia poistných produktov viaccestným marketingom. Využívanie priameho marketingu v poisťovníctve. Ciele propagačnej činnosti prostredníctvom jej nástrojov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 1999: 1-12
article
Number of the records: 1