Number of the records: 1
Koncepcia globalizácie trhov - doporučenia pre marketingové stratégie
SYS r037675 LBL 01670naa^^2200349^^^450 005 20230918080423.0 100 $a 20000322a2000 m y0sloc0103 ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Koncepcia globalizácie trhov - doporučenia pre marketingové stratégie $f Dagmar Lesáková 330 $a Problematika štandardizácie a adaptácie. Hybné sily procesu globalizácie. Marketingová stratégia a globalizácia. Tvorba vhodnej marketingovej stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*s124659 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 29, č. 1 (2000), s. 43-48 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita $d 2000 541 1-
$a Strategy of market globalization: recommendations for marketing analyses 610 1-
$a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034 610 1-
$a globalizácia $9 eu_un_auth*h0002244 610 1-
$a trh $9 eu_un_auth*h0006599 610 1-
$a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810 610 1-
$a technológie komunikačné $9 eu_un_auth*h0006434 610 1-
$a marketing medzinárodný $9 eu_un_auth*h0003219 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20000322 $g AACR2
Number of the records: 1