Number of the records: 1  

Koncepcia globalizácie trhov - doporučenia pre marketingové stratégie

  1. SYSr037675
    LBL
      
    01670naa^^2200349^^^450
    005
      
    20230918080423.0
    100
      
    $a 20000322a2000 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Koncepcia globalizácie trhov - doporučenia pre marketingové stratégie $f Dagmar Lesáková
    330
      
    $a Problematika štandardizácie a adaptácie. Hybné sily procesu globalizácie. Marketingová stratégia a globalizácia. Tvorba vhodnej marketingovej stratégie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s124659 $1 011 $a 0323-262X $1 200 1 $a Ekonomické rozhľady = Economic review $e vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava $v Roč. 29, č. 1 (2000), s. 43-48 $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita $d 2000
    541
    1-
    $a Strategy of market globalization: recommendations for marketing analyses
    610
    1-
    $a stratégia marketingová $9 eu_un_auth*h0006034
    610
    1-
    $a globalizácia $9 eu_un_auth*h0002244
    610
    1-
    $a trh $9 eu_un_auth*h0006599
    610
    1-
    $a komunikácia marketingová $9 eu_un_auth*h0002810
    610
    1-
    $a technológie komunikačné $9 eu_un_auth*h0006434
    610
    1-
    $a marketing medzinárodný $9 eu_un_auth*h0003219
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048949 $a Lesáková $b Dagmar $f 1949- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000322 $g AACR2
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.