Number of the records: 1
Plánování na síti - data, data, data!
Title Plánování na síti - data, data, data! : reklama půjde za zákazníky, ne na jednotlivé servery Translation Planning on the net - data, data, data! Author info Bronislav Kvasnička Author Kvasnička Bronislav Source document Strategie : týdeník pro marketing, reklamu, média a online. Č. 16 (17.4.2000), s. 28. - Praha : Mona, 2000. ISBN 1210-3756. ISSN 1210-3756 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * tvorba reklamy * metódy propagačné * prostriedky reklamné * internet * siete dátové * servery * médiá * kreativita * stratégia marketingová * adresnosť reklamy Annotation Faktory, ktoré majú vplyv na vytvorenie mediálneho plánu reklamnej kampane na internete. Základy každej reklamnej stratégie. Dva v súčasnosti zaužívané prístupy k plánovaniu reklamy na internete - využitie klasického a individuálneho pôsobenia na návštevníkov siete. Dôležitá je správne zvolená forma kreativity. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2000: 12-30 + 11 príl.
article
Number of the records: 1