Number of the records: 1
Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti
Title Použitie hĺbkového rozhovoru pri výskume pôsobenia reklamy na deti Translation Using in-depth dialogues for advertising impact on children research Author info Elena Hradiská Author Hradiská Elena Source document Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 1 (2002), s. 10-12. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords reklama * adresnosť reklamy * psychológia * deti * mládež * výskum psychologický * rozhovor Annotation Pôsobenie reklamy na deti a mládež ako špecifickej cieľovej skupiny. Prístup ku skúmaniu detí a mládeže v jednotlivých vývinových obdobiach. Použitie metódy hĺbkového rozhovoru (psychologická explorácia - in-depth interview). Výber detí. Základná charakteristika hĺbkového rozhovoru. Priebeh rozhovoru, forma záznamu, obsah a vyhodnotenie rozhovoru. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1