Number of the records: 1
Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy
Title Stratégia CRM ako súčasť marketingovej komunikácie firmy Translation CRM strategy as a part of firm marketing communication Author info Milan Jedlička Author Jedlička Milan Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 10, č. 3 (2002), s. 33-35. - Žilina : MASM, 2002 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * zákazníci * stratégia marketingová * systém CRM * nástroje marketingové Annotation Riadenie vzťahu so zákazníkmi - Customer Relationship Management ako jeden zo spôsobov, ktoré sa snažia o inovovaný pohľad na marketingovú komunikáciu. Príspevok približuje niektoré existujúce poznatky o CRM a posudzuje vhodnosť aplikovania na podmienky našej ekonomiky. Špecifikácia CRM. Filozofické odporúčania na aplikovanie CRM. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1